Puteti trimite brosurile prin posta la clientii existenti cu informatii despre produse si servicii noi pentru a-i fideliza. Se pot realiza mai multe tipuri de brosuri si de marimi diferite, in functie de bugetul pe care doriti sa-l alocati, scopul lor si apartenenta la o campanie publicitara:
- Brosuri neindoite, o singura pagina, desemnate de obicei prin numele de "file volante"
- Brosuri neindoite multipagina
- Brosuri simple, indoite o singura data - "bi-folded"
- Brosuri indoite o singura data cu insertii (buzunare) pentru carti de vizita sau CD-uri
- Brosuri indoite de doua ori - "tri-folded". Reprezinta una din cele mai populare brosuri. Pe una din laturile laterale se poate imprima un formular pe care clientul il completeaza si-l returneaza - "mailing panel"
- Brosuri indoite sub forma de "Z" - "z-folded" si combinatii ale acestora. Sunt utile pentru a prezenta o informatie grafica dispusa pe suprafata mare
- Brosuri complexe, constand in combinatii ale celor prezentate
Indiferent de formatul pe care il adopotam pentru o brosura, se poate opta pentru variante multi colore -
"full-color", sau bicolore, cu un pret de imprimare mult mai scazut.
De remarcat ca formatul tiparit este diferit din punct de vedere al rezolutiei si formarii culorilor de cel aferent mediilor electronice (web). Rezolutia imaginilor (claritatea) trebuie sa fie minim 300 dpi
("dots per inch"), sens in care acestea trebuie realizate folosind fotografii de inalta rezolutie si nu fotografii preluate din mediul web. Imaginile incetosate si terne pe care le observam pe foarte multe pliante care ne invadeaza sunt o consecinta a lipsei de profesionalism in realizare.